15 november 2009

världens drygaste katrin


gud vad jag inte tycker om katrin zytomierska..
tänkte att jag ska inte läsa hennes blogg nu sen jag såg att hon var gravid, men fick för mig att göra det nu i alla fall. och hon är ju så dryg så det finns inte!
min första tanke när jag läste att hon var gravid var att naturligtvis skulle hon också ha barn bara för att alex bombar sönder sin blogg om hur underbart det är att vara pappa. och eftersom de två är sveriges omognaste människor (även om jag tycker alex verkar ha blivit lite bättre) så måste hon ju svara på det här, säkert för att hon är avis och egentligen också vill ha allt som alex har och också skriva att hon är världens lyckligaste människa. men eftersom hon är som hon är måste hon förstås "råka" bli gravid och sen enbart snacka om hur hon egentligen inte tycker om barn, och hur hon kommer vara en stenhård morsa, och framförallt: åh det är så JOBBIGT att vara gravid! det är så SYND om mig! jag HATAR det här! VARFÖR talade ingen om för mig att det är såhär jobbigt? varför PRATAR man inte om det?
jo, katrin, man pratar jättemycket om det, men du har väl antagligen aldrig pratat om graviditeter med någon eftersom du hatar barn?
det är ju inte som att folk kommer fram och typ "hej, vet du vad? det är jättejobbigt att vara gravid. bara så du vet."
det är jobbigt, men man härdar, eftersom man (ja, i normala fall) vill ha barn och längtar efter det.
för det är det jag stör mig på med henne också. jag kan bara inte känna nån sympati, för i dagens moderna samhälle behöver ingen vara gravid om man inte vill det! nånstans tar man beslutet att man ändå vill det innerst inne, typ när man slutar med preventivmedel. eller när man bestämmer sig för att inte göra abort.
katrin ville ju obviously ha bäbisen när hon fick veta det, så sluta whina!!!! >< antingen vill du ha den, och då härdar du, eller så vill du inte ha den, och då tar du bort den!

självklart whinar alla som är gravida en del, för som sagt det är inte jättekul, men katrin gör det på ett sånt konstigt sätt.
"tyck synd om mig för jag måste stå ut med att vara gravid" typ.
tyvärr, men det är nog ingen som gör det Oo

2 kommentarer:

Josefin sa...

Bra skrivet! Behöver världen verkligen människor som låtsas vara dryga och elaka bara för att få uppmärksamhet? Finns väl nog med äkta dryga och elaka vanliga människor?

saralovisa sa...

Fyfasiken för den där kvinnan!
Stackars stackars barn!

Malin, din unge kan skatta sig lycklig över att få en sån bra morsa!