12 november 2009

the road goes ever on

fortfarande sjuk
....
det är så konstigt för jag blir typ lite förkyldare för varje dag Oo när jag är sjuk brukar det ALLTID vara värst första dagen och natten, sen avtar det! men jag hoppas att det inte tänker blir värre nu, har spenderat två dagar i soffan och det har jag inte tid med >< pluggaaa
men har snart lyckats med bedriften att se alla sagan om ringen-filmerna + alla timmar extramaterial (omg! jag hade totalt missat den jättesorgliga historien om cameron duncan! :'( finns på extramaterialskiva 6! (konungens återkomst))
har börjat läsa silmarillion också ^^

börjar förresten få ångest över alla som har svinis :O
tror inte jag vågar gå ut på ett tag!
men en sak som är bra med om alla ens kompisar får det är att sen kan ni ju inte få det igen :D då är ni invincible ^^

åh
min blogg är så tråkig
måste styra upp det här med foton
men åh
fortfarande inget internet på min dator, vilket leder till att den typ inte ens har varit påslagen på en vecka Oo stackarn
men det roliga är att min blogg, bilddagboken och svenska twilightsidan sakta men säkert seglar upp på mest besökta sidor på weges dator! XD
command and conquer!
höhö

1 kommentar:

Josefin sa...

Stackare! Tappa smaksinnet är ju det värsta. Då kan man inte ens tröstäta godis och tycka synd om sig själv att man är sjuk. Krya på dig!!!