22 november 2009

PAIN

vaknade tidigt imorse och kände en slight pain i högra axeln, tänkte inte så mycket på det, låg kvar och höll på att somna om men inser att det bara gör ondare och ondare hela tiden! min första instinkt är att massera och trycker lite lätt på axeln...PAIN!!!
aaaaaaaah

måste sätta mig upp
hjälper inte!
lägger mig ner igen
hjälper inte!!!
väcker wege och tvingar honom massera mig, hjälper lite grann. men så fort han slutar och jag ligger still i en minut kommer smärtan tillbaka och blir värre och värre.
WTF?!?!
så jag ligger och masserar mig själv i två timmar utan att kunna somna om, men problemet är också att jag bara kan ligga på ett sätt, på vänster sida med högerarmen utanför sängen så att axeln liksom sträcks ut, så efter två timmar har jag typ liggsår ><
tar fram spikmattan som vi har men som jag aldrig använder för jag tycker mest att den är obehaglig och ligger på. sen vaknar wege äntligen på riktigt och masserar mig ordentligt en stund, och efter det lyckas jag somna ett tag i den enda fungerande ställningen.

men nu gör det fortfarande så sjukt ont! hela högra skuldran och axeln känns som en stor betongklump och jag har typ svårt att röra armen, den känns nästan lite halvförlamad!

whyyyyyy is this happening to mee? :'C
paaain :'C

1 kommentar:

Josefin sa...

Ja, precis. Jag började också nyss känna det. Är det bara så här lite är det inge problem, men man blir ju lite skraj för endel kompisar har haft jätteont. Typ skulle haft rullator nästan i slutet. Men det gäller inte oss va?