02 november 2009

pst!

hej!
vi har internet på en dator i alla fall!
på weges förstås
orättvist!

tors-sön packade vi konstant upp lådor och satte upp hyllor och grejer med mamma och pappa,
och ändå är det massor med lådor kvar!!!
aaaaaah
jag förstår inte hur man kan samla på sig så sjukt mycket saker när man har bott i en tvåa!

men det är fint och mysigt och nymålat och bra här i alla fall
och jag vill bjuda in folk och visa!
men först måste lådorna bort
inget kul att bjuda in folk till kaos :(

men nu måste jag sova, skola imorrn
trööött

godnatt!

3 kommentarer:

KusinEmma sa...

åh vad kul med nytt! bjud in mig ;) hur går det med allt? är det inte dags för ultrljud snart?

sara sa...

hihi i know! Simon är söt!
OOoh ja! Jag vill se hur det ser ut!
hahah det är överaskande hur mycket man kan ha samlat på sig i en två.. även om man inte bott där under en längre tid. Passa på att slänga saker!

sara sa...

JAmen precis, för fan han kan väl fettsuga sig själv så att hans fru får en snyggare man!