10 november 2009

snörvel

uuuh
har blivit förkyld
(dock inte svinis!)
men sjukt snorig och tät i näsan hela tiden!!!
i hates it ><
och sådär allmänt sjuk-seg, blir trött för minsta lilla, men är inte tillräckligt sjuk för att idas ligga i sängen/soffan hela dan
suck

har gått igenom en hel låda med mina gamla bäbiskläder ikväll iaf, och tagit ut det som kan vara unisex.....
för just ja
det har jag ju inte skrivit ^^
var på ultraljud i måndags och fick reda på att jag har en liten penis i mig (haha)
vi ska alltså få en pojke ;)
har ingen scanner men kanske kan fota bilderna eller nåt och lägga upp :)
wege känner sig manlig, lal
jag trodde nog att det skulle bli en flicka tror jag för jag känner mig lite småförvirrad nu! men jag tror det har med att göra att jag aldrig har haft pojkbebisar omkring mig, inga småbröder eller småkusiner och så var jag ju själv tjej. så jag vet inte riktigt hur man gör :o
men det blir nog bra ^^

nu ska jag shoota up med lite mer nässpray och typ sova
sjukt drygt att vara sjuk -_-

1 kommentar:

Josefin sa...

Åh, grattis! En liten pojke. Vad kul att ni fick veta och jag antar att allt såg bra ut, eftersom du inte skrev nåt annat. Alla jobbäbisar verkar bli pojkar. Alla vi vet hittills i alla fall. Jag vill också veta... nu! :/