27 november 2009

i'm dreaming of a white c*******s

det finns ingen julmusik nej lalalalalalalala *hålla för öronen*

jag pallar inte längreeee!
jag VILL lyssna! och pyssla och baka och sätta upp gardiner och ljusstakar aaaaaaah
men man FÅR INTE förrän på söndag!!!!!!

men alla bara retas med mig och fuskar och lyssnar och sjunger och dricker glögg och julmust! :'C
det går ju inte ens att se på tv eller gå på stan för man blir ÖVERKÖRD av jul!

FUSK!


gud vad arg jag blev på tidningen imorse också! nån idiot som är chef för umeå c typ "vi har alltid kört skyltsöndagen sista helgen i november, och i år råkade det sammanfalla med första advent"
VAD I HELVETE
vadå "alltid"??? max de senaste 5 åren i sånna fall!
skyltsöndag har ALLTID varit och SKA vara på första advent! det är ju det som är meningen!
men sen förstår jag inte ens vad det är för poäng med att ha skyltsöndag eftersom alla affärer började julskylta typ i oktober Oo
pappa brukar berätta att när han var liten var fick man inte ha nån julskyltning överhuvudtaget förrän skyltsöndag (första advent!) och dagen innan täckte alla affärer för sina fönster med papper som de tog ner på söndagsmorgonen, och så var det en MASSA julsaker överallt ^^ ^^ men det var inte öppet heller utan man fick bara gå och kolla (därav namnet SKYLTsöndag)
jag tycker det låter så sjukt mysigt så jag dör!
varför måste vi leva i en sån äcklig komersiell värld som förstör allt hela tiden? :(

sad

men oj!
kände precis en spark ^^ how cute ^^
han sparkade mig på urinblåsan imorse också!
inte så snällt!
men han är nog söt ändå :D

2 kommentarer:

Josefin sa...

Mysigt med sparkar! Hur länge har du känt det?

Jasmin sa...

Vad gulligt! Awi.
Och ja det är så himla gay att alla sätter upp julskyltning så himla tidigt. I Lund har satte dom uppe allt julpynt i stan för typ en vecka sen. Det förstör allt! Jag kommer typ inte få några julkänslor alls i år bara för att det är så himla varmt här :(