14 februari 2011

alla ♥♥♥s dag


bakade supertasty ♥-tigerkakor!
mmm!


fick fikabesök! :D


sen fick jag supertasty lindorgodisar av wege ^^


och på kvällen ställde morfar upp som barnvakt! (tack pappa!)
så vi lyxade till det lite och åt black rock grill på droskan!
mmmmm!


helt enkelt inte en bra dag för figuren Oo
men en bra dag för käääärleeekeeeeen!
hehe

jag tycker det är gay att klaga på alla hjärtans dag!
visst att det är jättesuperkommersiellt och alla vill att man ska köpa så mycket som möjligt, men det är ju bara handelns syn på saken.
hur DU (eller ni) väljer att fira är ju upp till er!
och inte älskar man sin partner mindre de andra 364 dagarna bara för att det finns en dag då man uppmanas att fira att man älskar varann?
lika lite som att man tycker mindre om sin kompis de andra 364 dagarna bara för att man firar hans födelsedag i gång per år!

vi köpte varsin liten present som inte var dyr eller värsta grejen men som vi visste att den andra ville ha (jag fick choklad, min all time favorite food - hur svårt är det på en skala? men jag blev jätteglad!) och så gick vi ut och åt för att ägna lite tid åt bara varandra.
ingen stress, ingen press och ändå kunde vi fira denna SÖTSLISKIGA ÄCKLIGT KOMMERSIELLA DAG!
tänk!

ps,
dagens bild:



ps 2,
naturligtvis är inte alla hjärtans dag så roligt om man är singel, men jag stör mig på alla som hatar den bara för att!
typ bara för att det är mycket tuffare att hata den än att fira den? :P

Inga kommentarer: