08 februari 2011

interesting

hittade en rolig artikel om hur olika syskon passar bra i förhållanden.

"Yngstabarnet och ensambarnet

Det här förhållandet kan fungera bra. Precis som äldstasyskonet får ensambarnet stå för struktur och ordning, när det ska leva ihop med den mindre välorganiserade lillasystern eller lillebrodern.
"

både jag och wege och mina föräldrar är ensambarn + yngstabarn, och hittills går det ju bra iaf ^^ mamma och pappa har ju varit gifta i 25 år i år om jag inte minns fel!
hoppas det går lika bra för mig och wege ^^

nån annan som känner igen sig?
eller tycker att de har helt fel?

ja ja
nu ska jag fara och hämta min "mindre välorganiserade lillebror".
haha

1 kommentar:

SZKL sa...

Hej! Självklart ska jag peppa dig :) Det blir morgonpromenader och vattengympa varje dag!!!
Roligt att du har kommit igång med träning, visst var det på simhallen? Tränar du allt möjligt eller?

Jag bli en buzzador! det är enkelt och inte alls jobbigt. Jag delar ut när jag får på jobbet eller till mamma eller pappa eller vänner! Man skall fråga på några frågor efter en kampanj och sen under kampanjen kan man lämna "Blixrapport" bara några meningar om vad folk tycker! Det är inte alls betungande bara roligt!!