02 februari 2011

en dag på stan

igår var jag och hardy på stan med emma, william och nina.
vi höll alldeles för löst i plånböckerna.. men wtf, pengar är till för att spenderas!
haha :P

men det värsta var att det regnade!!
1a februari ffs!
jag hatar att det är plusgrader nu.
visst, när det är sol är det jättemysigt och vårigt, men alltså.
det är inte vår! inte än! det kommer bli minus igen och frysa på och snöa över och bli hyperhalkigt och skiit.
varför kan det inte bara vara minusgrader?
><


william och hardy käkar på balder


köpte ett azm halsband


och dagens kap!!
investerade i ett par LÄDERBRALLOR!
har alltid velat ha ett par, men aldrig känt mig tillräckligt snygg Oo
nu var de här liite för små, men till sommarn då jävlar!
hehe
hursomhelst så kostade de bara 49 kr på rea på gina tricot, så passar jag inte i dem ändå så är det ju inte hela världen!


och notera vår nya AZM matta till den azm rosa toan ^^


hardy fick i alla fall en ny body, men det var inte mycket roligt bland barnkläderna tyckte jag..
tyvärr går det inte att fota honom stillasittandes för så fort man tar fram kameran ska han dit! :P
men den är gul och glad med en motorcykel på! hehe

hardy är ändå en sån kämpe!
när man ser den där bilden kan man inte tro att han är jättesuperförkyld och hostar så han knappt kan sova och snorar så han knappt kan andas!
stackars lillen! :(
men det går väl över snart.
barn är ju sjuka hela tiden! (hur ska det gå när han börjar på dagis??)
men som sagt, han är mammas fighter! ^^

jag däremot är inte heller så pigg.
förkyld som en... ja, vad som nu är väldigt förkylt?
Oo
inte kul, och jag hatar när man är såhär halvsjuk. hade jag varit jättesjuk hade ju wege varit tvungen att vara hemma, men nu är jag inte tillräckligt sjuk för det så jag måste ändå vara den som är hemma och tar hand om hardy trots att jag helst skulle vilja ligga nerbäddad framför tvn och bara viiilaa mitt trötta huvud... suck

men han sover lite nu, så jag tror jag ska våga lägga mig och vila en stund. (hardy har en inbyggd mamma-försöker-sova/vila-radar som ser till att han vaknar så fort jag försöker nåt sånt, nämligen!)
ska prova i alla fall!
wish me luck!
:P

________________________________________________________


update:

vad händer 5 minuter efter att jag hade publicerat inlägget...?
HARDY VAKNAR!
surprise!!!
><

1 kommentar:

Josefin sa...

Jag och Maria är båda ledig hela dagen på tisdag så vi spånade på om vi skulle ses hos oss på Björvägen då alla tre paren med pojkar. Jag vet inte hur Alexander jobbar, men du och Hardy kan ju komma annars. Vi har inte bestämt någon tid, men ni får gärna kommer över lunch eller nån slags lunchmiddag på eftermiddagen. Riktig middag blir så sent både för Henry och Gabriel som går isäng tidigt.