06 februari 2011

bläergh

vilken dag.....

igår skulle vi fira att min kusin har fyllt 20 år!
först fick vi käka god mat på balder, dricka lite vin till rabatterat pris, och se nina öppna en massa paket.
sen tog vi oss alla på höga klackar genom snön till nina's systers lägenhet där vi förfestade med förfestspel och obligatoriska pinsamma frågor!
sen blev alla sjukt fulla, jag bestämde mig för att inte orka gå på corona utan väntade ute i strumpbyxor på en taxi i typ 40 minuter (som de sa skulle komma på en kvart).
brrrr
sen väntade jag i kön utanför tc i säkert 10 minuter till.
brrrrrrrr
sen var jag tvungen att stå i kö och betala garderob!!
><
kom tillslut in, träffade puma, sanna och cristoffer (och kanske några fler? minns inte?)
köpte en drink, spillde ut drinken, köpte en ny drink, började må illa, for hem.
mycket värt!
:P

men hursomhelst var det en rolig kväll!

idag har däremot inte varit kul.
sååå sjuuuukt bakiiiiiiis
-_-
glömde allt igår, drack ingen varannan vatten, slutade inte dricka i tid, drack inte vatten och resorb innan jag gick och la mig...
så nä, idag ville jag verkligen inte vakna. ><
har spenderat dagen i soffan hos emma och ante och ätit pizza, dricka, chips, hamburgare, kladdkaka, glass och godis.
sweet.

världen har åtminstone slutat snurra nu.
nu blir det sängläge och väntan på morgondagen!

Inga kommentarer: