23 februari 2011

homemade


kom mig äntligen för att testa göra-egna-halksockar-färgen
som josefin tipsade om för ett tag sen!
bara att kladda på, låta torka (minst 6h) och stryka på baksidan!


det blev riktigt bra!
men jag tror det är bättre att göra lite större grejer,
de små miniprickarna jag gjorde känns som att de skulle kunna
fara av ganska lätt, typ i tvätten.


hardy hade i alla fall koll på vad han heter idag! ;P


jag mår bättre nu i alla fall, har bara kvar slemhostan.
och nästäppan, men det räknar jag typ inte ens. jag är alltid täppt i näsan!
tror jag har tagit nässpray minst en gång varje dag i typ... 6 månader nu!
jag veet att det är skitdumt, men jag kan verkligen inte sova utan! försöker jag vaknar jag typ en gång var 10e minut i PANIK för att jag tror att jag håller på att kvävas!!
men oftast tar jag bara en gång, på kvällen. men varje gång jag börjar så smått avvänja mig och klara av att sova några nätter utan så blir jag förkyld!!!!
och så får man börja om!
jä'la skiiiiiiiit!

nåja,
nån gång kanske jag blir av med det!
har hört om nån slags kortisonkur man kan gå på för att avvänja sig.. men det låter jobbigt Oo

2 kommentarer:

Paulina sa...

Åh vad sött! Lillgubben är ju bedårande :)
Ska du börja plugga alltså? Civilekonom??
Du kommer att fixa det iaf, allt löser sig även om vägen dit är lite bökig och seg ibland :)

Anonym sa...

Det blev ju jättebra. Jag håller med om att man nog ska göra större grejer. Jag insåg också det efter ett tag. Vitt var ju snyggt. Jag måste köpa någon neutralare färg.