13 februari 2011

inte bra

varit dålig på att blogga i helgen!
har ingen ursäkt, bara inte haft ork!
(fast jag tycker att ni som läser är lite dåliga på att kommentera! sådetså!)
(är det fortfarande ordverifiering förresten? för jag HAR tagit bort det på inställningar!!! REAGERA, blogger! ><)

idag ska vi fara upp till rödåsel och hardy får förhoppningsvis leka med alfred. det är inte lätt att vara minsting! hehe :)

testade att locka håret utan att "hårdlocka", eller vad man ska säga :P, idag.
har aldrig fått till det förut, antingen blir det korkskruvar, eller om jag vinklar plattången bara lite mindre så blir det platt! Oo
men idag gick det!
tycker det blev helt okej..
(bortsett från att det är fett(haha) otvättat! :P)


och bortsett från UTVÄXTEN!
Oo
har typ lärt mig att ignorera den så jag tänker oftast inte på det, men amagaad!
fetaste utväxten i stan! :P
men jag sparar!
ska vara snäll med håret ett tag till :)

2 kommentarer:

saralovisa sa...

meeeeh jag vill också lära mig att locka med platttång!!!! Aaaarrrrgh

isabelle sa...

du är skitfin i håret!