17 februari 2011

smärtan

hade tänkt att blogga om dagen i bilder som jag ändå har fått in att göra, men alltså nä.. jag orkar inte gå och hämta kameran!!
mina underben är helt förstörda!
Oo
har promenerat 3x30 min idag plus att jag nyss var iväg och tränade basket för första gången på typ... 5 år?
vet inte om det är gåendet + kyla + oträning eller bara allmänt otränad + en massa vridningar fram och tillbaka i basketen som har gjort det men AJ!
hela mina underben smärtar, både längst skenbenen och i själva vaderna!
ajaj :(
men det var i alla fall roligt!!
hoppas det gör mindre ont imorrn.
fast det lär ju göra mer....

annars idag så gick jag och hardy till universitetet och fixade med en massa papper, sen gick vi och hälsade på emma på förskolan hon jobbar på!
hardy var sjukt fascinerad av alla barn och alla leksaker! ^^
men han lär väl bli sjuk nu, hah.
smällar man får ta!


men alltså
har inte velat säga nåt om vädret eftersom jag mest är inne med hardy, men nu har jag som sagt varit ute och gått en massa idag.
och alltså. är alla megawhiners eller har jag nåt slags extraspecial vikingagener? :P
hur farligt var det på en skala??
visst var det kallt, men hallå. det är vinter och det är norrland!
klä på er och härda för bövelen!
haha :P

4 kommentarer:

sandra sa...

Men du, det kan det faktiskt ligga nånting i! :) Tack :)
Man skulle ha haft en bok om drömtydning eller nått haha

SZKL sa...

Nu testar jag igen :)

SZKL sa...

när någon redan har skrivit en kommentar fungerar det, annars kommer jag bara till en sida där det står att jag måste ha ett blogger konto fast jag är inloggad.
Märkligt..
Nåväl du kan bli medlem genom att klicka på min länk i det blogginlägget!

Anonym sa...

Betongben imorrn alltså/Mamsla ;-))