07 februari 2011

oemge


tröttheten!!
just tränat med emma!
sen fejsrejpade jag henne. fniss fniss.
(facerape = att skriva något på någon annans facebook för att den personen har lämnat sin inloggad på ens dator) (för er, mamma och pappa (och andra som inte har fb?) puss! ;))

men det jag måste ta och styra upp är promenader!
jag tror de ger mer än jag tror!
hah :P

en åsikt:
jag tycker att om det nu är så att underbaraclara har åkt in och fött barn är det lite taskigt mot hennes bloggläsare att inte ge ifrån sig ett pip!
alltså, åtminstone om man bloggar professionellt tycker jag man är lite skyldig sina läsare att åtminstone lägga in ett litet "nu åker vi in!"
eller ett litet "nu ligger vi på bb" från mobilen.
eller nåt.
jag menar, det går (i princip) aldrig SÅ snabbt för en förstföderska att man inte hinner göra nåt litet väsen av sig på internet i alla fall!
men men
de vill säkert vara i fred, och göra det i lugn och ro, och det är privatliv och bla bla bla..
jag vill ju veta ju!!
><
haha

oh well
sova nu
har typ varit bakis idag också!
ginormous fail! Oo

Inga kommentarer: