08 februari 2011

triss i pojkar

idag var jag och hardy på besök hos josefin, håkan och henry. även maria, rickard och gabriel var där, men wege var ju tvungen att jobba som vanligt. :(
vi blev bjudna på en jättegod vegetarisk (eller vegansk till och med) paella!
fail på kolhydraterna för mig, men vad ska man göra?
kan ju inte tacka nej när det bjuds på gomat ju! :D


hardy fick vara i henrys lekhage..
en stund i alla fall!


alla tre gopojkarna! ^^


hardy var tvungen att undersöka gabriel lite ^^


skrutten räknar pengar!


kom mig även för att äntligen hämta ut paketet jag hade beställt från ellos, som kom för typ en vecka sen!
blev en massa barnkläder, men det som var så sjukt störande var ju att DAGEN EFTER jag hade skickat iväg beställningen fick jag en sån här "beställ för minst 800 kr och få 200 kr rabatt!" !!!!!!!!
&=?#%(¤/(#&"!!!!
><

men det var i alla fall några fina saker..


pyjamasar med FOT!
som är typ omöjligt att hitta!
vem har bestämt att barn över storlek 62 inte fryser
om fötterna på natten?!


snygga bodysar
dock mycket svart ser jag.. vad tråkigt av mig! :P


och så lite sommarkläder :)


nu,
godnatt!

Inga kommentarer: