13 februari 2011

kusin alfred


jo, hardy fick leka med alfie litegrann!


eller, vara the keeper of matlådor som han hämtade..
man får vara glad för det lilla!


men så kastade hardy sig in i leken!


vadå?


klart farmor och farfar har gömt de här lådorna till OSS!
fattar ni väl?!

det blev ett litet kort besök för hardy var så trött, och det är så himla svårt att få honom att sova hemma hos nån annan. :/ men det var roligt i alla fall, vi blev bjudna på jättegod tacopaj och fika, och farmor och farfar var jätteglada att få träffa hardy! :)

men men.
om man skulle ta och sova.
fastnade och kollade på kläder! det är ett sånt evighetsprojekt!
"hmm.. jag ska bara kolla på några nya jeans till wege... hmmm... men en tröja kanske han behöver också? hmm.. ja.. jag kan ju bara kiiika på damsidan... bara lite koftor, skulle ju behöva en till... åh, boleros! men jag måste bara kolla igenom klänningar.. klänningar är så fint... och oj, vilka fina linnen! åh, en hel kategori som heter 'toppar'! men det går väl fort att kolla..." osv
:P
och när man ÄNTLIGEN är igenom hela jävla damsidan så kommer man ju på att det finns ju en barnavdelning också! och hardy kanske skulle behöva nåt... nån liten body bara! eller fin tröja! och lite kläder till sommaren!
osv osv

haha
helt hopplöst!
men nu tog jag mig loss, så det är bäst att stänga av och gå och lägga sig som sagt!
godnatt!

(ps, heja på sara som äntligen har fått igång sina värkar!!! :D)

Inga kommentarer: