03 februari 2011

nä alltså

det är inte piggt idag.
verkar ha blivit sjukare än jag var igår.. jag saknar 1-dagars-förkylningarna jag alltid fick förut!
blev alltid ASSJUK i en dag och trodde jag skulle dö en natt, sen var jag frisk!
nu verkar jag alltid behöva vara låångdraget förkyld i flera dagar.. och så blir det värre efter första dagen då jag tror att det är över! är typ sjuk en vecka med en liten peak i mitten. värdelöst.
men måste vara frisk på lördag, för då ska vi fira nina!!

hardymonstret är full av energi som vanligt och tar musten ur sin mamma -_-
fast han växlar mellan att vara pigg ena sekunden och sjuk, trött och gnällig nästa.
så vi är lite less på varann :P
och just som man tror att pappan ska komma hem och avlasta en lite så ska han iväg och spela innebandy!
><


nästa vecka vill hardy vara med och spela hälsar han!

men just nu får jag chilla en stund i alla fall.
sweeet.

Inga kommentarer: