30 augusti 2010

åh så roligt

00:30 somnade.
02:30 hardy vaknar första gången, stiger upp och söver om honom.
03:30 hardy vaknar och vill äta, wege matar.
04:00 hardy har sovit typ 10 min men vaknar. stiger upp och söver om.
05:30 hardy vaknar, stiger upp och söver om.
06:00 hardy vaknar och går inte att få att somna om, han verkar ha ont i magen.
flyttar över honom till vår säng och ammar lite.
hardy somnar om, men jag kan inte sova för att han ligger så nära och jag vågar inte röra mig. han sover så lätt på grund av magen så jag vågar inte försöka flytta honom till sin egen säng heller.
ligger vaken.
07:30 wege stiger upp och far till jobbet, flyttar över hardy till weges säng.
08:00 - 08:30 slumrar av och till
08:30 hardy vaknar och tycker att det är morgon. stiger upp och matar honom.
äter frukost.
försöker hålla mig vaken...

and the day goes on

suuck

2 kommentarer:

saralovisa sa...

gaaaaaaaaaah fan vad dryyyyyygt!!!!!

Josefin sa...

Jag vet inte om det är så sjysst att skriva det, men Henry har aldrig varit sådär sedan vi passerat dom första två veckorna i hans liv. Vi har haft tur hittills med hans sömn.

Ja, första gången är bara föreläsning om babysim. Andra veckan 12/9 är det inget så första badtillfället måste ju vara först om 3 veckor har jag just insett.