15 augusti 2010

williams dopdag och mammornas festdag!

igår skulle lille william döpas!
vi packade under mycket bök in tårtorna i pappas bil och körde till bredbyn. den bästa lösningen vi hade kommit på var att lägga dem i en sån här "under-sängen-plastback" och ha kylklampar under. försökte pula in lite tidningspapper mellan tårtorna och väggarna så att de inte skulle fara omkring och tvingade pappa att köra som en gammal gubbe i rondeller och svängar, hehe.
men ändå gjorde alla jäävla gupp att tårtorna säckade ihop lite och det blev några små sprickor i sockerpastan innan vi var framme :C
men alla sa i alla fall att de var fina ändå :)
och de gick ju att äta!


williams tårtor


lilla familjen i kyrkan


hardy hade slirre!


och bad i kyrkan?! Oo


emma och en döpt william :)


sen på kvällen fick jag och emma vår första utekväll på hundra år! (eller ett)
det var sjukt nice, sjukt trevliga tjejer osv ^^
lägger upp bilder från kvällen senare när jag har fått emmas, jag gav typ upp att komma ihåg att ta bilder efter halva kvällen ><
men jag var inte alls lika lättpåverkad som jag trodde!
drog i mig 2 long island ice tea (och lite annat) och ändå var jag bara onykter, inte ens full!
konstigt
och inte var jag sugen på cheese på natten heller! jag brukar vara beredd att döda för att få en cheese från donken innan jag far hem!! Oo
inte så sugen på nåt imorse heller! nu börjar jag iof bli vääldigt sugen på godis och läsk, men inte alls som jag brukar vara när jag är "bakis" (mår ändå rätt bra idag)
hinner det hända så mycket på ett år om man inte dricker?
hmm

jaja, nu måste jag väcka wege så han inte kommer försent till jobbet.
han hämtade mig vd halv tre inatt och sen fick han stiga upp halv nio för att jag skulle få sova ut (plus ta hand om hardy hela natten) så han är lite trött stackarn :)
men jag fick sova min första hela natt på läääänge insåg jag imorse! :D
sjuuuukt skönt!
behövde inte ens stiga upp och pumpa ur eftersom jag snart har slutat amma så blev det inte så farligt fullt.
så om det inte var för att jag är slightly bakis skulle jag nog känna mig sjukt pigg och utvilad ^^

3 kommentarer:

Josefin sa...

Åh! Slips! Vad sött! Var köpte ni den? Jag har sökt och sökt. Syrran gifter sig på lördag. Får vi låna den annars? Jag har finbyxor, vitskjorta och väst. Västen och byxorna är svarta.

saralovisa sa...

WOW vad fina tårtorna blev!!!
Hade du gjort skorna? Dom var lovely!
Lät som en härlig utekväll ändå om du slapp bli sådär skadligt full och jisses vad skönt inte behöva köa på donken ;)

Josefin sa...

Tack! Men blev inspirerad av din kreativitet så jag sydde egen slips och fluga i grått.