07 augusti 2010

soommar sommar sommaaar

usch usch varför är jag vaken nu?
hardy somnade dessutom jättetidigt.. så nu är det snart matningsdags! då är ju frågan om det är lika bra att vara uppe tills dess :/
satt ute på altanen med wege och cristoffer innan de for ner till stan, och det var så mysigt. fast nu har jag inget att skylla på. är bara kass på att gå och lägga mig! ><
det var så skönt att sitta ute och njuta av en sommarkväll (har inte blivit så många den här sommaren) men samtidigt hade jag värsta ångesten också för att det blev så mörkt så tidigt!
snart slut på sommaren :(
jag hade faktiskt en helt annan bild av hur den här sommaren skulle bli. trodde jag skulle vara i stugan typ hela tiden (men det har inte blivit av så mycket eftersom det här har varit den blåsigaste sommaren på hundra år). och jag tänkte mig att jag och hardy skulle sitta och mysa ute i solen där i stugan, men har knappt varit i solen eftersom hardy jämt ville ligga i famnen i början och jag var tvungen att hålla mig i skuggan (och borta från blåst = inne).
och inte har jag orkat vara ute och gå så mycket heller eftersom det har varit så STÖRT varmt och fuktigt så man svettas floder bara av att vicka på lillfingret ><

men men, sommaren är ju faktiskt inte slut än, så jag ska sluta sammanfatta den :P

idag ställde puma upp och modellade en massa kläder som jag har tänkt sälja (heads up om nån gillar billiga kläder? kommer länka snart, så fort det är färdigt!)
sen passade jag på att ta lite fina bilder på hardy också i min improviserade fotohörna ^^


så fin älskling :D


och en på oss
synd att hardy inte tittade in i kameran bara!

2 kommentarer:

sandra sa...

ååh jättefina bilder! :)

Josefin sa...

Ja, jag kikar på hemnet flera gånger i veckan i alla fall och på bostadens hemsida varje dag.

Jättefint porträttfoto. Synd att det är så svårt att fånga deras blick. Ni blev jättebra!