25 augusti 2010

nej nu

får det vara nog Oo
har inte bloggat på en vecka! epic fail!


hardy har hunnit fylla 4 månader! storkillen!


då bakade jag fyra små tårtor ^^
mest för att testa fyllningar
inte så snygga, men ändå!


sen åt vi (de) surströmming i stugan (usch)


jag åt tonfisksallad, much better


hardy fick en häftig overall av sin morfar!
audi quattro, det ska börjas i tid!

hardy har också fått börja äta gröt nu!


ibland är det äckligt Oo


ibland kastar jag mig över det!!


och ibland får man ända upp i näsan! :P


nu blev det en massa bilder, men det är det enklaste sättet att sammanfatta
jag har varit med hardy, varit i stugan och bakat tårtor!
mer hinner man typ inte med, i alla fall inte med vårat adhd-barn :P

men!
alldeles nyss ringde det på dörren och där stod sara och simon i regnet!
fick en (hur fin som helst!) bröllopsinbjudan! ^^
det ska bokas in direkt! ^^

nu måste jag underhålla mitt barn
(varför är de så motsträviga? när jag vill leka och gosa med hardy är han sjukt less på mig och vill ingenting, och de gånger när jag vill ta en stund och göra nåt (typ blogga Oo) är han supermammig/jättetrött och gnällig! åhh ><)


lal, söööt

1 kommentar:

saralovisa sa...

Gud tårtorna blev ju hur söta som helst!!! :) Du underskattar dig själv! :)
Åh gullehardy!

Bra jobbat Malin, det kan itne var lätta att få tid till bloggen ;) Jag är redan orolig hur det ska bli m ed min blogg ses.. jisses! :)