30 augusti 2010

ÅH så roligt

blev ändå en riktigt bra dag
wege kom hem vid 13:30 och då fick jag sova i nästan 3 timmar!
sweeet
sen åt jag glass före maten ^^
och sen bokade jag en resa till kanarieöarna
!!!!!!!!!!!!!!
jag, wege, emma, ante och bäbisarna ska fara en vecka och bara chilla och framförallt SOLA I DECEMBER! ^^
jaaaaaaaaaaaaaaaa ^^

happiness


då kommer hardy vara 7,5 månad (och william 6,5) så det ska nog gå bra. planet kanske inte är så kul, men det är i alla fall bara lite mer än 6 timmar. inte 14 som till thailand iaf!
och det kan ju gå bra på planet, vissa barn sover ju hela vägen!
jag tror i alla fall att de kommer att gilla det när vi är framme :)
vi ska bada MASSOR ^^ (det är ett VATTENPARKSHOTELL! :D)
hihiii

så peppad!!!
^^

nu ska jag beställa kort och sen ta tag i det jäävla fotoalbumet!
eller, egentligen är det ju inte albumets fel, det är ju mitt ><
men nu ska det bli av i alla fall!

hihiiiiii
^^

Inga kommentarer: