12 augusti 2010

tart

idag fick jag äntligen möjlighet att testa sockerpastan jag beställde!
ska baka tårtor till williams dop imorrn, så jag var tvungen att göra en övningstårta eftersom jag aldrig hade provat det tidigare och guud vilket härligt material!
i loves it!!! :D


test-tårtan!


grädde, jordgubbsmousse och vaniljsmörkräm!


imorrn ska jag göra de riktiga.
dock väldigt fullt i kylskåpet!
nån som behöver en halv tårta? :P

sen kom sara och paulina hit och lagade middag! sjukt azm! :D


det blev tasty pizza!


mys med hardy


och bus med hardy! ^^


jag tror hardy tyckte det var jättekul med två nya bustanter! haha ^^
blev massa gott och en massa prat! som vi kvinnor är så bra på! ;P
om bäbisar, bröllop, (självklart) våra män, nostalgi och vikt!
men nu ska jag och sara styra upp och gå ut och gå VARJE DAG! eller hur? ;)

snart är det färdigt med amningen (SÅ ONT i mitt högra bröst just nu) och då blir det naturdiet! kickstart, sen ska jag ta det ganska chill, men framförallt träna!
det var typ inte ens kul att öppna mina klädpaket som jag har unnat mig eftersom jag är så tjock :(
sad :(

nu ska jag sova tror jag
hardy somnar nånstans mellan 20.30 och 22.00 varje kväll, men då sitter vi uppe flera timmar av nån anledning, och så får man ändå inte sova nåt ><
stupid
får se om wege kan slita sig från smallville bara :P

godnatt!
tårtbakardag imorrn! yaay ^^

5 kommentarer:

saralovisa sa...

Hahahahha smallville? Neeeeee töntigt!!

Åh det var så mysigt, fan vad härliga bilder! Jag gör mig så underbart bra på kort, mohha!
Ja, men serri nu fan måste vi röra på klubbfötterna!

emma sa...

Du den såg riktigt azm ut :D längtar till i morrn då jag får smaka :) hihi!

ja malin, jag kommer gärna och sällskapar i promenerandet också :) är nådigt less på den här övervikten nu!

saralovisa sa...

hahah vad bra att han uppskattade vår hysteriska lek! Men man måste väl härda ungen antar jag :)
han är så god! Jag kan knappt bärga mig tills jag får min egen godskit!

Mimmi sa...

Ååh, ge mig receptet på tårtan! :)

Janna sa...

nu blir jag ännu mer besviken att jag inte kunde komma på dopet, om jag även missade den där tårtan! :D :D