06 augusti 2010

fiin


jag vill köpa en bärbar dator, och har ni sett en sån fin nån gång? ^^
i wants it!!
ante klagar på att jag tycker att fina färger är viktigare än vad det är för dator. men wtf man är väl tjej! ^^
imorrn far emma och ante till bredbyn (uttalas BREBYN på riktig norrländska, haha) och är borta över en vecka!!
gewd så tråkigt :(
vem ska jag bäbisnörda med då?
det är så himla praktiskt att vi blev gravida samtidigt, pratade vi om idag. att ha en kompis som man redan känner som har ett barn i precis samma ålder! man kan verkligen obsessa järnet, hehe
men då kan man ju prata igenom allt och få ur sig allt man har i huvudet också :) det är skönt!
till och med wege orkar inte med mig ibland, och han är ju ändå pappan!
nä, en annan mamma att nörda med är livsviktigt ^^

annars håller jag på att sluta amma nu som sagt.
det går bra i den meningen att hardy är väldigt bra på att äta ur flaska och jag har nog mindre jobbigt än många andra att sluta amma.
men det går dåligt med hardys mage (ont ont!) och mina bröst (ont ont!!) och det att mattiderna blir jätteförvirrade.
han brukar ju amma varannan timme, så han är ju van att få mat så ofta, men på ersättningen ska han ju kunna stå sig 4 timmar. men trots att han har fått ersättning blir han jättekinkig och vill äta efter 2 timmar. och så ger man honom, men så är han inte så hungrig ändå, och äter inte så mycket. och då kan man ju inte riktigt räkna från den ätningen, fast man måste ändå göra det... och så blir det jätteförvirrat och det känns som att han bara får en massa småmåltider hela tiden! ><
jaja
förhoppningsvis ordnar det upp sig.
och hardys mage också hoppas jag!
det märks att han har så ont stackarn :(

nej nu måste jag sova

jag vill shoppa gardiner!!
är man vuxen då? Oo

Inga kommentarer: