16 augusti 2010

åhh

23:55 gick och la oss
00:38 kollade på klockan sista gången
somnar
01:14 hardy vaknar, stiger upp och söver om honom
02:20 hardy vaknar igen, inser att han inte har ätit på 6 timmar, men wege är snäll nog att mata honom med ersättningen
somnar precis om
02:40 wege måste gå och värma på ersättningen eftersom hardy bökar så mycket, jag får stiga upp och låta hardy snutta på mitt finger så att an inte ska vakna till ännu mer och bli arg
wege kommer tillbaka, somnar om
ca 04:00 hardy vaknar, stiger upp och söver om honom
06:30 hardy vaknar, ammar
07:00 hardy tycker att det är morgon
så jag steg upp för att wege skulle få sova eftersom han började 09.
åh vad härligt att han har börjat jobba igen! ><

nu ska jag amma igen och hoppashoppashoppas att hardy ska somna, och framförallt att jag ska hinna somna en stund!!

3 kommentarer:

saralovisa sa...

åååh vad drygt! Hoppas att du får sova!!!

Det var bra länkar du skickade, jag skulle haft riktiga hantlar, det hade vart mycket bra att ha :)

Josefin sa...

Inte jag heller. Håkan kan knyta slipsar, men inte jag. Den grå är fejk. Tänkte fästa ett gummiband som man kan ha runt halsen under skjortkragen. Då är det lätt att byta om han kräks på den också. Sen så är det lite fusk. Ville inte sy i sidenslipsen så det syns på framsidan så jag vek bara in sidenbandets kanter och använde snabbfållningsband mellan (när man styrker på tyget så blir det som klister och fäster ihop tyget).

saralovisa sa...

Men åh stackars! Jag tycker du gör det bra Malin! Men varför kom Hardy på att böärja sova dåligt, väldigt dumt, ni behöver ju båda eran sömn :/
Hoppas det blir lättare snart. För det där låter tungt!!

Åh hoppas att min moderkaka lagt sig bra till så att jag får känna dessa fladdranden snart.
För nog kan det vara det jag känenr mig. Men det känns helt hopplöst att veta säkert. Det är ju itne som att man upplevt det fööurt. Man vet itne ens vad man letar efter :)

Fan vad dåliga vi har vart på att promenera i veckan, men det känns som att det har vart full upp. Nåväl vi kommer igång snart :)