11 augusti 2010

snyggo


dagens outfit i måndags!
han var så snygg så :D


har varit ute och gått med hardy två gånger idag och en gång igår, och han har somnat utan gnöl i vagnen alla gångerna!!
framsteg!

idag fick vi besök av josefin och henry!




nu är jag jätteförkyld Oo
(hoppas ni inte blev smittade!)
blev helt plötsligt megasnuvig över natten i måndags, men nu känner jag mig riktigt sjuk :/
dåligt!
speciellt eftersom wege ska jobba 10 dar i rad nu! så jag får inte bli sjukare än såhär!
i och för sig kan man ju sjukanmäla sig till försäkringskassan.. hmm
ja ja vi får väl se hur det utvecklar sig!
nu borde jag nog sova..

på tal om inget så bor lava här just nu!


och iris bor hos weges brorsa!
it's a mad world!
haha

1 kommentar:

Josefin sa...

Jag känner då ingenting än. Jag hoppas jag slipper. Jag har knappt varit sjuk nåt sen Henry föddes. Det är skönt! Jag brukade vara förkyld ganska ofta förut.

Det blir ju inte kul om du blir jättesjuk och ska ta hand om Hardy. Hoppas det ordnar sig!