18 augusti 2010

höstgarderob

åhh, emma har tappat bort sin dumma kamerasladd så jag får inga bilder från i lördags! ><
då får det räcka med en från min kamera!


emma, mikela och anna i dimman på allstar


i måndags var jag och hardy och emma och william på stan, och shoppade huuuur mycket som helst!
men de måste ju få kläder våra små sötpruttar ^^


william vill ha foodz!


hardy charmade morfars arbetskompisar på synsam ^^

FYNDEN:

<--- lindex och kappahl --->


<--- barbaoverload från åhléns
h&m --->

idag kom bella förbi och busade med hardy ^^
(som var extremt tuff i sin svart-linne-body idag! :D hehe)






hårding ^^

2 kommentarer:

saralovisa sa...

Jisses vilken kung bild på hardy på köpsdisken!!! En riktig tuffing! :)

saralovisa sa...

hade det inte vart något för dig då? Du kanske ska satsa på det? ;) jag kan se det framför mig:)