02 augusti 2010

sprutor sux :(


idag fick hardy sina 3månaderssprutor, och vad han skrek, lillen :(
tyckte så synd om honom! det bara sprutade tårar :(
men sen bar jag honom hem från bvc och då däckade han och sov sen typ en timme. och nu verkar han vara ganska nöjd, så det är ju skönt!
hoppas det fortsätter och att han slipper få feber!

nu ska jag sluta amma hade jag tänkt.
litar inte på att min mjölk kommer fortsätta fungera när vi börjar ge smakportioner, plus att hardy verkar försöka amma fram mer mjölk hela tiden men att det ändå inte räcker :/
my boobies hurt :(
vi tänkte börja med att byta ut en måltid idag mot ersättning och se hur det går. hardy har ju alltid varit bra på att äta ur flaskan, och jag är ju inte direkt en sån som svämmar över av mjölk, så det kommer nog gå bra.
men det lär bli fotbollar till bröst några dar..

igår var vi i stugan och fick mat! ^^
där har hardy också fått en egen stol:




roligt! ^^

1 kommentar:

Emma sa...

han är ju för gullig :) han har så stort skratt! william gapar inte lika mycket när han skrattar :)