10 mars 2010

allergies

haha
aftonbladet hade nyss en artikel som hette "Tio allergier som du inte visste fanns".. och jag har 2 av dem!
det tyckte jag var roligt :P

gissa vilka?

:O

värme!
får utslag av att duscha för varmt och bastu Oo
fast det var mer när jag var yngre, nu verkar det nästan ha växt bort.. hm. förut var det VARJE GÅNG jag hade duschat!
och en gång började det bara komma upp en massa utslag på bröstkorgen för att det var för varmt i solen! Oo
fast det har bara hänt en gång

and the other.... choklad! -_-
men det är inte så farligt, blir bara snuvig.
det är ju som inte en anledning till att sluta äta the awesomest godis in the world ^^
mamma är också det! :O
men vi äter jämt choklad ändå ^^
är huvudet dumt får kroppen lida!
typ
haha :P

jaja, det var dagens ovärda vetande!
idag är jag fett trött för trots att jag är förkyld och blir matt av att typ gå upp för trappen är jag alldeles för stressad för att bara ligga hemma, så jag har sprungit runt på stan hela dan ><
köpt en massa bäbissaker!
snaart kommer han! :O
:O

Inga kommentarer: