22 mars 2010

post ikea


alltså, vilket skämt!
gick och la mig 20:30 igår!!!!! Oo
men var så sjuuukt trött efter ikea att det gick bara inte att vara uppe!
och så sov jag till 09 idag!
12 timmar!
herregud :O
men nu är jag ganska pigg iaf ^^

det gick ändå helt okej att gå på ikea, fick en liten svacka mot slutet men härdade till utgången sen fick jag äta en massa socker och då blev det bra igen ^^
nu har vi MASSOR av små handdukar! så nu kan du kräkas och bajsa och kladda hur mycket du vill, lillskit! haha
bara spjälskydd (de hade så tråkiga på ikea) och plastad frotté (de hade inga Oo) kvar! sen har vi allt på min (förmodligen överdrivna) måste-ha-innan-bäbis-kommer-lista
hehe

men det är ändå vecka 38 nu
det är ju helt stöört ^^
så lite kvar ^^
känns som det har gått jättefort sen vecka 35!
men nu kanske det "stannar av" igen eftersom allt är "klart".. alltså, har typ alla grejer och har slutat jobba och ska ju i princip bara sitta och vänta nu.
men det finns alltid saker att göra!
packa upp allt från ikea t.ex. Oo
och så har jag börjat läsa twilight igen, hehe ^^

gud vad konstigt det känns att vara vaken såhär tidigt! haha

1 kommentar:

Josefin sa...

Eller hoppas att dom visar den som barnvagnsbio. ;)

Tidigt? Haha... Jag får ofta kliva upp mellan 03 och 06 på morgonen med Henry. Aldrig trodde jag att jag skulle kliva upp INNAN Håkan när han börjar 07 på morgonen. Nu äter vi frukost tillsammans.