27 mars 2010

mummy

haha
min mamma är så viktig och upptagen!
när jag skickar ett random mejl typ "hej vet du vad som hände idag blabla" eller liknande så får jag ibland som svar:

"Tack för ditt mail.
23 Mars är jag på tjänsteresa.
Åter på kontoret 24 Mars.

Thank you for your e-mail.
Mars 23th I'm on businesstrip.
Back in office Mars 24th.

Med vänlig hälsning/ Kind regards

Maria Öhrling Andersson
"

då känner man sig så liten och oviktig, haha
min lilla mamma ^^


igår var jag och hälsade på josefin och lilla henry ^^ det var mysigt, han är jätteliten och söt! fast egentligen är han inte liten, han väger över 4 kg! men han känns så liten! svårt att tänka sig att det ska komma ut en ännu mindre bäbis ur mig snart! :O
vecka 39 imorrn.. heelt crazy :O
vi fick ett jättebra påskägg av josefin, med blöjor, röd-rumpa-salva, koksaltlösning för små mininäsor och dextrosol (för utmattade mammor) :D
glömde dock ta några bilder :S
måste styra upp det här med kameran och sladden.. tar typ mer bilder med mobilen nuförtiden än kameran. ovärt.

jaja
idag ska vi till stugan, sen hälsa på simon&linda&alfred
och UNDRA om det är sol när jag för en gångs skull är ledig
NEJ
><
pappa har typ varit i stugan varenda helg hela mars, antingen med wege och skottat eller med mamma och chillat, och jag har jobbat varenda jäävla helg (förutom förra men då var det ikea) och NU, när JAG ska få följa med är det MULET och SNÖAR!

:C

Inga kommentarer: