04 mars 2010

bajshelg


usch
nu har jag ätit chips och godis så jag mår illa :(
men idag var jag ledig och tänkte njuta av det så mycket jag bara kunde för nu ska jag jobba heeela helgen jätteknäppa tider och långa pass och alla andra ska på house
så det är lite synd om mig just nu ><

längtar tills jag ska vara mammaledig
börjar bli ganska tungt att jobba nu
blir andfådd av ALLT och känner mig allmänt tjock och klumpig och det gör ont lite här och var
inte jätteont, men ändå störande
fast ändå
så mår jag ju ganska bra!
man ska inte klaga! många som har det mycket värre med foglossningar och allt vad som kan drabba en
har faktiskt haft väldigt tur! var ju inte direkt in the shape of my life när jag blev gravid och ändå har det gått så pass bra, alltså kroppsligen. knappt några problem alls!
jag kanske är en sån där made for making babies-kvinna, haha ^^
jag skulle då inte klaga ^^

ja ja
nu blir det typ sova
always tired
kom ut nu lilla bäbis!
godnatt!

Inga kommentarer: