13 mars 2010

knäppkatt

aagh
är det nån som vill ha en galen katt? ><
nyss när jag kom hem (ätit MASSA MAT hos mamma och pappa)
växlade hon mellan att älska min fot och vilja döda den


och nu har hon nåt adhd-ryck och springer runt och brölar och klöser på allt!
><
katter alltså
vilka retards
><
(men hon är världens bästa katt ändå!)

jättetrött nu -_-
jobbat idag
snart orkar jag inte längre!
har ju ingen EGENTLIG anledning att jag inte kan jobba så jag orkar inte ens försöka söka havandeskapspenning
det blir till att härda
men jag blir så SJUKT trött
en 8timmarsdag är verkligen döden -_-

förövrigt
åh vad jag är less på jobb som har öppet på helgdagar
suck
för mig är det ju som okej för lönar sig iaf, men "ob-tillägget" (very sarcastic qoutationmarks) inom resturang är ju ett skämt Oo

jaja
nu orkar jag inget mer
godnatt sötisar! :*

1 kommentar:

Josefin sa...

Härlig animation!