03 mars 2010

hi hi hi


mina jobbarkompisar josefin och håkan fick en liten pojke ^^ en henry!
men det har jag vetat sen i torsdags då han föddes ^^
men idag TRÄFFADE jag honom ^^
hi hi
han är som en miniatyrbäbis!
huuuuur söt som helst :D

det roliga är att nu har det fötts 5 barn på ica mariehem sen i somras, och alla är pojkar!
och våran är ju också en pojke!
what is happening? :O
finns det nånting som kan påverka sånt? typ att det är kallt? haha
galet i alla fall!

och på tal om galet: var på barnens hus' babykväll ikväll... CRAZY Oo
alla ba "AAAH REA JAG MÅSTE KÖPA ALLT!!!"
vi köpte bara en "barnvakt" och en bärsele(halva priset!)

ååh jag längtar efter vår lillfis <3
nu blev det här ett väldigt bäbisigt inlägg
men jag längtaaar ^^
v 35 nu!
ih
för er som gillar när det är bäbisigt: nästnästa helg ska världens sötaste sara och paulina ordna en BABYSHOWER för mig :D :D
håll utkik efter inbjudan :D
hi hi hi

Inga kommentarer: