23 mars 2010

ECLIPSE



ååh jag längtar till 30e juni!!!
min födelsedag är ju 1a juli... jag tror man kan gissa vad jag önskar mig ^^
hihi

fightingscenerna kommer vara så AWESOME! :D
det är fördelen med film, alltså, det går aldrig att illustrera känslor lika bra i en film som i en bok så "känslo-bitarna" förstörs ju i princip helt, men actionscener å andra sidan blir alltid SÅ mycket bättre på film! actionscener i en bok funkar väl, men det är så mycket mer eye-candy på film ^^
mmm ^^
mumma!

jag LÄNGTAR!
wege kommer få sitta barnvakt så jag får gå och se eclipse så fort som bara går! han har inget att säga till om i det avseendet! haha

2 kommentarer:

Emma sa...

man kan inte kalla det barnvakt när det är hans barn också ;)

Emma sa...

man kan inte kalla det barnvakt när det är hans barn också ;)