17 mars 2010

telephone


alltså
jag tycker om lady gaga
men jag gillade inte alls den nya videon!
eller, inget fel på den, typiskt lady gaga liksom, men jag är inte riktigt med på hypen Oo
hon själv tyckte jag såg ut som en fulare version av gwen stefani (och what's the deal med kycklinggult hår? inte snyggt!!).. och beyonce passade verkligen inte in! hon såg ju bara sjukt malplacerad ut hela tiden! och typ "kolla på mig! jag kan också vara udda! visst var jag spännande nu?!"
men det är väl bara jag
Oo

in other news
börjar jag känna mig rätt lugn nu.. eller lugnare än förut iaf
har typ alla grejer inför bäbis
ska bara fara på ikea sen är allt fixat!
har iof inte packat väskan än
men det får väl bli imorrn eller i helgen eller nåt
han ska ändå inte komma än! jag ska till ikea först!
haha :P
han verkar dock taggad på att komma ut Oo
han ligger och trycker och boxas neråt hela tiden!
urinblåsa = not happy

men det är väl bra ändå
snart ses vi, lillfis! :D

2 kommentarer:

Emma sa...

åh snart får vi träffa eran lillfis :D

skönt att du känner dig lugnare! nu har jag börjat stressa upp mig och vi har ju ändå länge kvar! :)

Josefin sa...

Oj. Hoppas ni har gott om tid när ni kommer till IKEA. Jag skulle inte ha orkat gå runt där en hel dag när jag var på slutet. Ni får ta många fikapauser. :)
Men roligt med IKEA. Dom har mycket bra grejer och billigt.

Vad roligt att det närmar sig. Hoppas vi hinner träffas innan det är dags.