19 mars 2010

tgif!

god morgon!

igår jobbade jag sista dagen.... på typ hundra år! :O
från att ha varit rätt normal förra veckan så är jag helt slut den här, orkar typ inte stå upp i mer än 10 min, massa foglossningsont så fort jag gör nånting, kan knappt böja mig ner och ta upp nånting från golvet, jobbigt att andas både när jag ligger och sitter.. så det fick vara nog nu.
men tror inte jag har nån chans att få havandeskapspenning, och även om jag skulle få det känns det lite sent ute. så det blir 2 veckor helt utan moneys nu, sen begärde jag föräldrapenning från den 5:e april (kom tidigt lilla bäbis! snälla?)

så nu ska jag bara vara hemma och ta det lugnt.
kolhydratladda inför förlossningen säger de... så jag inledde dagen med SÅ MYCKET PANNKAKOR
haha
men nu har jag ont i magen :(

lär bli rätt mycket sånt här:


hehe
jag är så fast!
hade rekordet den här veckan i TYP 5 MINUTER sen gick maria om mig....
som vanligt!!!
arg!

imorrn är det babyshower :D
fast det var många som var borta, det var tråkigt :(
men det blir säkert jättemysigt ändå ^^ sara utlovar ståtliga cupcakes! ^^

förresten
såhär växer bäbis hittills: (SF-mått)


om nån är intresserad!

på tal om bilder så måste jag verkligen styra upp bildöverföring från kameran.
jag känner att min bilddagbok är död Oo
avliden Oo
samlar damm Oo
men det blir en ond cirkel också för jag ids inte ta kort på nånting när jag vet att jag inte kan föra över dem heller. suck
dålig malin

nu ska jag fortsätta vila (/spela bejeweled) (haha)
på söndag blir det ikea!
hur nu det ska gå till :O
wege får nog rulla mig på en sån där stor vagn, lal

2 kommentarer:

Puma sa...

Yez, I will not be @ babyshower. Fast jag vet inte om du redan gissat att en hel eftermiddag som bara handlar om bäbisar inte är my cup of tea?
men vi kanske hinner styra ett gays till innan du käcker ut dig ungen?

Mli sa...

Jag hade lätt kommit och tvingat i er kakor och pratat bäbis om jag va i Sverige! :) Skönt att du får vila nu, du har kämpat länge! Kramar :)