08 mars 2010

dämn it


men wtf
är helt plötsligt jättesjuk Oo
var ovanligt trött på jobbet igår, men annars var allt bra. kommer hem, äter middag, kollar på bones, spelar bejeweled (^^) och mår bra. sen helt plötsligt börjar jag bara må sämre och sämre, orkar typ inte ens sitta upp och det börjar göra ont överallt! Oo
gick och la mig typ 21.30 och var helt död
natten har sugigt, svårt att sova redan som det är med tjockismagen, och nu PAIN överallt! i typ alla leder och muskler i hela kroppen känns det som! ><
och vaknade med ont i halsen on top of that
yaay

men vad jag kan läsa mig till är det ingen fara för bäbis i alla fall
ska bara vila och vänta på att bli frisk
suck
att vara sjuk är den stora nackdelen med att inte ha en bärbar dator! orkar ju som inte sitta vid datorn hela dan, men har sett alla filmer och serier som jag har i "irl-format" (lal) 10000000 gånger

och vi som skulle göra så mycket den här veckan!
aah
stress!

bara (typ) 5 veckor kvar till bäbis kommer ju! :O
det är lite crazy

oh well
ska väl vila lite mer
redan less ><
suck

2 kommentarer:

saralovisa sa...

Japp den sviker vi itne! Kan du mejla ut till gästerna? Vi har ju som inte några meljadresser till dom =)nonve

Josefin sa...

Jag skulle inte ha nåt emot att förlora fler kilon jag heller. JAg hoppas också på det där amningsviktraset man hört talas om. Oj, vad trist att du blivit sjuk. När du är frisk igen måste du/ni hälsa på.