25 mars 2010

appels


alltså wtf
just nu sitter jag och äter ett äpple som vi köpte 30e januari! Oo
(enligt ica maxi's självscanningslapp)
har noterat det i kylskåpet i 3 månader(!!) men inte orkat slänga det, och det såg inte äckligt ut så jag orkade ännu mindre. och så tar jag fram det idag och det är helt normalt och friskt och hårt!
WTF
vad odlar de för anabolaäpplen nuförtiden? Oo

ahnyways
har börjat med nån konstig ny rutin
vaknar inte längre vid 3 och ligger vaken, men vaknar vid 6 istället. går på toa, är vaken. 6.30 stiger wege upp och då har jag börjat stiga upp jag också för jag är så hungrig. så jag äter frukost, läser tidningen, sen vet jag inte vad jag ska hitta på så jag går och lägger mig igen. och så sover jag till 10-11 och är helt död sen -_-
sådär sovit-alldeles-för-mycket-trött
men jag vet inte hur jag ska göra annars! kan ju inte stiga upp 6 ffs! Oo
och så är jag så allmänt trött hela tiden så jag behöver ju sömnen.
faktiskt sjukt irriterande att vara trött jämt. både fysiskt trött, orkar inte göra nåt, blir andfådd jämt, och sova-trött, vill typ gå och lägga mig vid åtta på kvällarna Oo men det tycker min hjärna är så fel så jag tvingar mig att vara uppe till åtminstone 22. kanske orkar till 23 om jag inte har gjort nåt ansträngande på dagen. typ som att gå en promenad ><

i och för sig ska jag inte klaga, jag trodde typ att det var såhär man skulle känna hela graviditeten, men det har ju som bara varit sista veckan.
men bäbis får gärna komma snart så jag orkar leva igen!
men då blir det väl andra saker som tröttar ut en istället :P
förlossningsväskan är (typ) packad och klar nu i alla fall!
komsi, komsi!

Inga kommentarer: