29 mars 2010

meow


gissa vad jag och wege vaknade av idag?
en catfight precis utanför sovrumsfönstret! lal!
först blev jag rädd och trodde att iris på nåt sätt hade tagit sig ut eller nånting, men det var bara två andra katter som bor här nånstans.
det är rena kattghettot här!
iris får aldrig gå ut! :O haha
jag undrar om de slogs om vem som ska ha sitt revir på vår tomt. i sånna fall blir jag iof lite förolämpad å iris vägnar Oo fast eftersom hon aldrig får vara ute är det ju inte så lätt Oo stackarn

var uppe sjukt sent (ur gravidperspektiv) och såg grey's anatomy med puma igår, så jag har sovit tills nu. nej, inte riktigt. men typ till 12. tröött
-_-

idag kom dock NEW MOON som ett brev på posten! :D
höhö
hade alltså beställt från cdon
så jag ska nog inte ens byta om från pyjamas idag, bara lägga mig bekvämt i soffan och njuta av mina favoritvarulvar och vampyrer ^^
det är fördelen med att vara gravid i vecka 39, det enda som står överallt är: VILA!
inte mig emot ^^

Inga kommentarer: