28 oktober 2010

bäääbisvideor

jag vet att bäbisvideor kan vara astråkiga.
till och med jag orkar inte titta på vissa! speciellt när de är långa, en 30-sekunderssnutt på en bäbis som gör nåt kul eller duktigt är jätteroligt att se, men en lång blir man så sjukt less på! även om de är söta :P
däremot, när det gäller ens eget barn kan man sitta och titta i typ 20 minuter när han gör lite vad som helst och bara vara helt kär! hehe

with that in mind så är det här en ganska lång video (2 min) på hardy när han idag fick en liten brödbit att själv försöka stoppa i munnen och äta.
jag tycker han var huuur söt som helst när han blev så sjukt koncentrerad, men jag förstår om ingen orkar titta ;)
mormor vill säkert titta i alla fall! ^^



det här är en kortis där han försöker krypa.
det går inte riktigt... framåt.
men han lyckas ändå lyfta på händerna nu utan att tippa! så det är ett framsteg :D

1 kommentar:

Mli sa...

Men så söt! Jag tyckte det va kul att se ;P