19 oktober 2010

part A

i lördags hade vi som sagt barnvakt igen och gick ut på schtan med emma och ante!



kvällens themesong!


vi tyckte att de var tvungna att smaka på black rock griiill


det tyckte de också! ^^


wege likes the breads


påvägen hem råkade jag och emma gå in på café göteborg
som till vår stora happiness var öppet!


så det blev krossad kladdkaka och vin hos nina sen ^^
(fast nina själv var på jobbet stackarn)


och bacardi
var ju tvungen att smaka de nya smakerna!


siri stod för musiken


sen kom nina hem! yay!


jag och emma kör vår vackra nya dans!
mycket nyktert börjar det bli nu :P


laaal så mycket face!


and then there was olles


dock kan jag tydligen inte bli full längre
worthless
jag skyller på fettet! ><
min kära sambo blev å andra sidan helt STÖRT full!
:P

men det var kul, alltid roligt att få hitta på nåt annat!
annat än att lana, haha
vi är så nördiga så det finns inte ><

men alltså halloween!
min dräkt skiter sig! jag blir så arg!! :C
jävla amerikanska hemsidor som vägrar skicka saker till europa!
jävla svenska sidor som inte har nånting!
aaarg
kanske får sy/fixa själv, men då blir det så B-igt känns det som.
sad :(

1 kommentar:

Emma sa...

haha sköna bilder :D

och tack igen för i lördags! gott var det och kul!! :)