07 oktober 2010

bygga bo

ååh vad jag är avundsjuk på alla som bygger hus!
alla som bygger egna, unika hus eller renoverar mysiga gamla hus på landet!
och det känns som att alla gör det! utom jag :(
eller känns det bara så för att det är nåt jag vill?
förut tyckte jag att alla var gravida..

men just nu har jag en dröm om ett litet hus. eller ett stort. med plats för många barn ^^ som jag och wege och familjerna och diverse hantverkare kan jobba på i flera år.. små projekt. och göra fint. och personligt. och mysigt!
jag får för mig att då skulle jag automatiskt bli rena underbaraclara som pysslar och projektar och är kreativ och aldrig slöar och slösar bort tid!
men det jag slösar mest tid på är ändå datorn, och det lär man ju göra ännu mer om man skulle bo ute på landet.
i alla fall om man är jag :P


very well
har just tränat i alla fall!
duktigpoäng!
last chance workout, imorrn är det vägning! är rädd att jag inte har gått ner nånting alls på grund av min lyxhelg förra helgen, och att jag har ätit mat i veckan. kroppen har säkert sugit åt sig allt den kunnat!
men men, hoppas på kanske minus 0,5 kg eller nåt!
hold thumbs!

nu blir det middag!

1 kommentar:

SZKL sa...

Ja det var faktiskt skitkul! jag är inte utbildad instruktör men det vore ju en hit som du säger att man får betalt för att träna!!! Om du googlar så kommer det upp hur man kan bli instruktör!!! Satsa vettja! Kram & Lycka till.