01 oktober 2010

dag 26 (av 26) (eller 278....)

craap
hade bara gått ner 1,4 kg :(
men
det är ändå 10 kg från när jag började på nutrilettdieten. så jag får vara nöjd. (känns onödigt att avstyra hela vår planerade kväll ikväll bara för att jag missade 0,5 kg :S)
minus 10 kg var ju ändå mitt mål när jag började, men sen fick jag för mig att jag ville lyckas gå ner 10,5 kg för att vikten skulle sluta på nåt jämnare :P

är inte tillräckligt modig för att bjuda på mina "händer det nåt?"-bilder i underkläder ><
men bjuder i alla fall på min haka!


det har ändå hänt nåt på de här 4 veckorna! :D
(alltså det är verkligen motsatsen till poserbilder... ha överseende Oo)

natten har däremot varit hemsk!
tror jag har fått ihop 4,5 timmes sömn! det längsta passet var 2 timmar..
guud vad hardy har varit omöjlig!
inte som vanligt att han som är "vaken" och man måste hålla in tutten, utan han somnade om hela tiden när han fick tutten, men tjugo min/en halvtimme senare (när man preciiis höll på att somna) vaknade han och skrek rakt ut!
vet inte om det var för att tutten föll ur, eller om tutten föll ur för att han skrek, men då var det bara upp ur sängen, leta tutten, vända och dra ner hardy (han lägger sig ALLTID på mage och kravlar upp mot kanten av sängen (och blir arg) när han vaknar!), in med tutten, vänta 5 minuter tills han sover... lägga sig ner. börja slappna av. börja så smått att somna....... SKRIIIIIIIIK, uääääh, gråååt
upp igen, leta tutten... osv
hela natten!

och vad händer klockan 07.30?
hantverkarna börjar spika!!!!!!!!!
HELVETESYNGEL!!!!!!!!! #%¤#%¤¤&"%%"/(#%%#%¤

som tur var kunde faktiskt hardy sova till 08.30, men jag vaknade förstås.
suck

är så glad för att mamma och pappa kan vara barnvakter inatt!
det betyder mycket!
<3

förresten, dagarna i rubriken: nutrilettdieten är i alla fall slut, men tills veckan jag har satt upp då jag ska ha gått ner min totala mål (30 kg!) är det 278 dagar räknade jag ut... slightly deprimerande Oo
men så går det när man är kass Oo

Inga kommentarer: