17 oktober 2010

huvudvärk from hell?

haha vad söta ni är puma och sara!
^^

4 kommentarer:

saralovisa sa...

Hahaha oj det hade jag inte sett!!!!
Jamen det är faktiskt hemskt!!!! Nu har jag gått med denna värk i 4 dagar non stop jag orkar inte meeeeeeeeer!



Sv: Haha nej jag är faktiskt inget fan av serien.. Simon är så bitter på mig för det. Men jag tycker bara att dom är en sämre version av vänner.. jag blir less SÅ snabbt! Men jag kanske lär mig.. kanske!

Janna sa...

Har typ varit zombie den senaste tiden så glömde svara på din fråga :D :D Asså jag har ingen utbildning och tror inte nån annan där jag jobbar har det heller. Men det är nog en fördel att ha läst Administration, kan ju se helt annorlunda ut på andra företag :) Hos oss har det väl blivit så att man varit på andra avdelningar och sedan har man hamnat på kontoret. Men det är skitkul tycker jag, du borde testa det om du tycker det verar azm :D

Puma sa...

LOL!

saralovisa sa...

Jag vet faktistk inte vad vi ska göra på halloween, jag orkar nog itne dra ihop något själv även om jag är lite sugen men klä ut mig vill jag i vart fall.
Vi kanske ska höra runt med folk om vi ska göra något tillsammans?=) Vet du vilket datum det är?

(Hihih ordverifieringen till detta inkägg var tregris)