25 oktober 2010

helgen i helgen

FREDAG


emmas pappa fyllde 50 så vi ställde oss och bakade tårta!


jag var sjukt imponerad över att vi var tvungna att köpa
EN LITER grädde!
har alltid tänkt "vem köper de här??" när jag har sett litersförpackningarna på affären! :D
(mycket nyttig tårta ofc)


snygg blev den i alla fall ^^
blev riktigt nöjd med vår förenklade version,
fast alla motorcykelmänniskor tänker säkert
"vad FAN ska det där föreställa?!" ><

LÖRDAG


mormor och morfar kom förbi och hardy fick ÄNNU MER paket!


vad ääär det för nåt?


klossar! :D
från-6-månaders-leksaker!
nu är jag en stor kille!


sen blev det lite bus med morfar ^^


och mormor!

SÖNDAG


det var en väldigt solig vinterdag,
så det var bäst att ta på sig sina nya ray bans ^^


sen for vi ut till stugan och hjälpte mormor och morfar att röja lite gamla träd!


kallt var det!
så vi fick inviga hardys nya overall!


pratar med mormor


posar med mamma och stugan


och är allmänt snygg! ^^

IDAG


jag trodde att "barnkammarböckerna" skulle vara en sån här grej som alla kom med i present, så jag har inte köpt dem.
men ingen kommer ju med några!! :O
så nu köpte jag själv!
så det så!


haha bäbisen!
(varför blir den vriden? cp-blogger)


ASKUL tycker hardy! ;P


nu måste vi börja våran dag!
eller jag i alla fall! hardy sov av nån anledning (kanske för att han fick sova i vår säng? kanske för att han fick ha tutten?) till 09:30 idag!!
wtf liksom?
men det ledde iaf till att jag fortfarande sitter i nattlinne :P
men snart kommer wege hem, då måste vi STÄDA
usch så det ser ut här Oo

sen blir det tårta igen! :D

1 kommentar:

isabelle sa...

åååååhhh, jag vill äta upp honom!!! han har börjat få såna kinder som man bara vill nypa i och pussa på!
hoppas allt är bra med er :)