11 oktober 2010

inspirerande kvinna

"Gör så här. Tänk igenom vilka personer du tycker klär sig snyggt. Det kan vara kändisar, kompisar, karaktärer i filmer eller kanske ett visst modedecennium eller vad som helst egentligen som du uppfattar som inspirerande. Riv ut bilder, skriv upp ord, färger, material, dofter, vissa plagg, känslor, årstider – allt som identifierar dig och hur du skulle vilja vara klädd. Vad du tycker känns fint och mysigt. Vackert eller snyggt. Det skadar faktiskt inte att lägga någon halvtimme på det här, jag lovar. Jag tror att du hittar en röd tråd, ett mönster och en känsla att ha i bakhuvudet nästa gång du shoppar. Och jag lovar, du kommer varken bli för tantig, för ungdomlig eller för ”osmåstadig”. Du kommer bara bli du och det är alltid snyggt!"

nu kände jag mig otroligt sugen på att shoppa!
visdomsord från cecilia blankens.

mode och shopping är verkligen det ultimata för att få mig på andra tankar när jag håller på att vackla från diet.
eller att få mig sugen på att styra upp överhuvudtaget!
<3

jag älskar kläder och mode egentligen, men jag hatar min kropp för att den är så tjock! (mitt fel, i know)
brukar säga att om jag vore smal skulle jag ha världens snyggaste stil! haha :P men nu får jag som hitta på kompromisser som passar min kroppsform.
uäh
tråkigt :C
kanske borde bli stylist? och klä andra snygga, smala människor istället.
nej gewd vilket gay jobb!
:P

well well
bjuder på en gullebild från fotningen i helgen!


har bara hunnit redigera emmas bilder, inte mina!

3 kommentarer:

saralovisa sa...

Guuuud vad fin bild! Det var verkligen ett par visdomens ord! Måste spana in henne! :)

Johanna sa...

Näe, alltså programmet är bra. Har väl bara insett att det som de leder till, ja det vill jag nog inte göra trots allt :P suger men den smällen får man väl ta! Ska försöka hitta något annat.

Håller med, fin bild på er!:)

isabelle sa...

ni är så fina! gullisar!