08 oktober 2010

¤%&#@/%!!!

men jävla skiiiiiiiit
hade gått UPP 1,3kg!
aaah
hoppas att det bara är kroppen som är förvirrad nu när jag har börjat äta mat. och en massa vätska. så kanske jag går ner nästa vecka igen.
suck :(

nu ska jag snart ner på stan för en hektisk träffa folk-och-visa-upp-hardy-dag!
bland annat är frida i stan :D
azm!
om lilla herrn kunde behaga att vakna snart! nu har han sovit i 1 timme och en kvart.
inte bra, för det är bra om han kan sova i vagnen. är han pigg blir han så rastlös!

men alltså, nätterna!
första och andra natten i eget rum sov han hela natten med ett skrik-uppvak.
igår och inatt sov han hela natten UTAN uppvak!!! :O
vi är helt i chock!
man kan dessutom höra honom på babyvakten hur han vaknar, bökar runt lite, ibland till och med gnäller en stund, sen somnar han om!
AV SIG SJÄLV!
herregud :O
det trodde jag aldrig!
(och ändå är man trött! kroppen är ju sämst alltså! ><)

nej nu måste jag börja packa lämna-hemmet-med-bäbis-väskan i alla fall :P

Inga kommentarer: