02 oktober 2010

sweetest night evah

åååh
just hemkommen från en underbar kväll och natt!
har SOVIT från 01 till 10!!! ^^ ^^
(och ändå är jag trött, hur är det möjligt?)


lämnade monstret hos min (lilla) mamma och pappa vid 17
(jag hade stövlar, min mamma är 1.64 :P)


bäst att lämna ett instruktionshäfte ;) haha


sen for vi och checkade in på HOTELLRUMMET ^^


där väntade fruktbricka
(vi hade payat för "romantisk helg" ^^ ska det va så ska det va!)


och champagne ^^


sen blev det "black rock grill" på droskan!


spännade!
och asgott var det!


mättnaden!


sen blev det bio


inception!
azm film!
se den!


sen blev det en sväng på pipes för vi fick en gratis drink av hotellet ^^


sen myyyyste vi i vårat azm bubbelbadkar i vårat azm hotellrum! ^^ ^^


sen efter en underbar ostörd natt var det dags för
FRUKOST PÅ SÄNGEN ^^
så tasty! ^^


kanske låter dumt att trycka in så mycket på en och samma kväll, men vi trodde inte att mamma och pappa skulle vilja vara barnvakt så ofta :P
men NATURLIGTVIS var hardy typ hur snäll som helst inatt, och de behövde inte ens mata honom 2 gånger! :O
exakt det vi har försökt kämpa med natt efter natt efter natt
och så nu när vi ger upp och säger åt mamma och pappa att mata honom var 4e timme då, då sover han hur länge som helst!
dessa barn alltså..!

hoppas han kan sova inatt också, men det lär ju inte hända ><
är jättetrött, trots att vi har fått sovit.
men det tar ju mer än en natt att ta igen en lång tids sömnbrist.
å andra sidan var det väl inte det som var meningen, bara att vi skulle få en ostörd natt bara för att det var nice liksom :)

tack mamma och pappa!

nu ska vi handla mat (jaaa jag får äta mat! ^^ lika amazing varje gång jag kommer på det!)
sen blir det tjejkväll hos sara ^^
fast hardy får också vara med!

2 kommentarer:

mbiti sa...

Gud vilken härlig kväll det lät som. Något sådant skulle vi också behöva, men det får väl vänta tills vi packat upp färdigt. Nu har vi fått så mycket hjälp av familjen med flytten att ingen skulle kunna tänka sig vara barnvakt just nu gissar jag. Han känns lite för liten för att lämna bort till kompisar.
Lycka till med "sova hela natten"-projektet. Själv är jag inne på operation göra Henry mätt igen om kvällarna, eftersom han vägrar flaskan. Man kan ju prova andra typer av flaskor. Annars tänker jag börja ge honom kvällsgröt istället. Gröt äter han ju. Lite i alla fall (med mycket fruktpuré i).

Josefin sa...

Hi hi... jag råkade skriva ordverifieringen som namn. LOL