21 oktober 2010

hardys halvårsdag!

i den här familjen hittar vi alla anledningar att fira :D
igår fyllde hardy 6 månader, och jag missar ju aldrig ett tillfälle att göra en tårta, haha. dock blev den inte så vacker, jag tror jag lyckades baka in alldeles för mycket mjöl under knådningen så sockerpastan blev alldeles hård. så den sprack en massa när jag skulle lägga på den :(
så det som egentligen skulle bli en stor majskrok (hardys nya favorit!) blev... ja, nån slags mario/peach-inspirerad prinstårta.
hehe




och så hade hardy sån tur att det kom folk som ville fira hans halvårsdag :D
sara, mormor och jassi


sen även nina, ante, emma, william, thea och anna!


och han fick PRESENTER!
en jättesnygg jeansoverall av gammelmormor


en monsterbok av sara (och simon)!


den gick bra att äta ^^
(bild lånad av sara)


och en giraff av emma (och ante och william förstås)!


det var bra, hardy verkar vara lite less på alla sina gamla leksaker! :o
han är som i nåt mellanläge nu, "småbäbisleksakerna" är inte så roliga längre, men de för lite större barn är för avancerade :/

det var i alla fall en väldigt bra halvårsdag ^^
the bar is raised för hans ettårsdag kan man ju säga! haha!
men snacka om nån som kommer bli bortskämd!
mina dagar är över nu, hehe

tack alla ni som kom förbi och skämde bort vårt lilla hardymonster ännu mer! :D

Inga kommentarer: